Hvem vi er

Utforsk gleden ved å kjøre med Arctic Trafikkskole, ditt nærmeste senter for trafikkopplæring på Årnes.

Kjørelæreren Tommy i bilen med en elev

Arctic Trafikkskole er ditt lokale trafikkopplæringssenter på Årnes. Vår skole, sentral og nyoppusset, er plassert i Runnibakken 7, et steinkast unna pulserende skolemiljøer – bare en kort, energisk spasertur på 2 minutter fra Runni Ungdomsskole, 10 minutters lett gange fra summende Nes Videregående skole, og en behagelig 15-minutters tur fra Årnes stasjon.

Vi tar deg med på en spennende kjøreopplæringsreise, tilbyr kurs for både manuell og automatgiret bil – med eller uten tilhenger. For motorsykkelentusiaster, har vi et bredt spekter av kurs for tung, mellomtung og lett motorsykkel. Bli med oss på Arctic Trafikkskole, hvor veien til frihet og eventyr starter!

Møt trafikklærerne!

Hos Arctic Trafikkskole møter du to dyktige og hyggelige trafikklærere som er her for å guide deg gjennom opplæringen!