Tommy André Pedersen

Daglig leder / trafikklærer

Tommy er en blid og omgjengelig kar som er født og oppvokst i Harstad, og er barndomskompis med Thomas.

Tommy har utdanning fra Hærens befalsskole og Krigsskolen i Forsvaret, og har jobbet i Hæren i hele 17 år. Han var ferdig utdannet som trafikklærer ved Nord Universitet i 2017, og har jobbet som trafikklærer for Forsvaret og som MC-lærer for Eidsvoll Trafikkskole. I 2023 startet han Arctic Trafikkskole sammen med Thomas og har siden da veiledet mange fornøyde elever frem til førerkortet.

Tommy underviser i Trafikalt grunnkurs, alle MC-klassene, personbil, snøscooter og tilhenger.

Tommy er med sin brede erfaring en svært faglig sterk lærer. Han er både imøtekommende, profesjonell og nøye, noe som gjør at du kan være trygg på at du får en solid opplæring. Tommy er også en artig person med svært godt humør som sprer god stemning og positiv energi. Her er du i gode hender og du kommer til å glede deg til kjøretimene.